محفل رهپویان شهدا

دانلود فایل صوتی مراسم فوق العاده زیبای ایام اربعین حسینی محفل رهپویان شهدا منزل آقا سید.
پیشنهاد می کنیم حتما همه قسمت ها را دانلود کنید.جای همه رفقایی که نبودند خالی بود.التماس دعا



بخش اول روضه


دریافت


بخش دوم روضه


دریافت


بخش سوم روضه



دریافت


نوحه (اگه اجازه بدین یه اربعین بیام آقا)


دریافت


شور و دعای پایانی (مادر منه من پسرشم)


دریافت
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷
محفل رهپویان شهدا

نظرات  (۲)

بیچاره شدم.نابود شدم با این روضه ها.خدا
پاسخ:
روضه ها جای خودش.من خودم از وقتی فایل ها به دستم رسیده هر وقت گوش می کنم بیشتر از همه مناجات آخر مراسم دلمو کنده.تو به روم نیار چقدر بدم

هر کسی توفیق این رو نداره که اینجوری آدم و ببره کربلا  ولی این سیّد خوبِ خدا از مادرش خانوم فاطمۀ زهرا این اجازه رو گرفته ، ما تشنۀ بقیۀ فایل ها هستیم .  خواهشمندیم زودتر بذارید . اجرتون با مادرمون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی